Založ si blog

COVID: zhrnutie „Akcie“

Summary“ autora Malcolm R. Hughes, Gumshoe News, Austrália.

Môj úvod: Autor má patričnú kvalifikáciu a až po prečítaní jeho článku som si uvedomil celý rozsah toho, ako s nami bolo počas „plandémie“ manipulované. A pravdepodobne z úrovne EÚ (a WHO). Takže, Malcolm R. Hughes: ZhrnutieNadnárodná Akcia COVID.

Podozrieval som už od Apríla 2020, že takzvané pandémia Covid -19 virusu bola podvodom (scam). Mal som vtedy 75 rokov, a ešte nikdy v mojom živote nebola výzva od vlády k sociálnej izolácii, noseniu masiek na tvári, nechodiť do obchodu ak to nie je nevyhnutné, k spoločenskej izolácii, aby deti nešli do školy, a predsa všetky nehumánne aktivity boli nasadené všetkými vládami okolo sveta, v tom istom čase. Naša štátna hranica bola uzavretá protizákonne, odrezala cestovanie aj obchod, v rozpore s pravidlami Commonwealth Austrálskej Ústavy, Sekcia 463(a). Potom zaviedli tie podvodné testy za použitia PCR technológie, o ktorej jej vynálezca zdôraznil, že nikdy nesmie byť použitá na diagnózu. Nebola to v žiadnom prípade prvá epidémia v mojom živote. Žiadne taká drakonické obmedzenia neboli nasadené ani pri kiahňach, čo je naozaj smrteľné ochorenie.

Keďže mám prístup na Internet, urobil som si nejaký výskum. Už v Apríli som si bol istý, že ide o podvod (podraz) celosvetového rozsahu, len som nevedel aká bole tá situácia vážna. V tom čase som nevedel, že všetci politickí vodcovia vo všetkých krajinách po svete boli súčasťou toho podvodu, a začal som komunikovať s pánom menom Roger Cook, Minister Zdravotníctva (u nich Zdravia). Počas procesu som mu poslal množstvo oslovení vo forme videa, aby sa poučil na príslušnú tému zo zdrojov od svetových elít z oblasti zdravia a virológie. Mám appku na nahrávanie videí, ktorú často používam. V tejto fáze som nevedel, že www.youtube.com vymazávala videá hneď ako boli nahraté, ak boli v rozpore s oficiálnymi názormi, takže som nevedel, že oslovenia poslané pánovi Cookovi boli zbytočné. Keď som sa „prebudil“ do tejto skutočnosti, vytvoril som disk kde bolo nakombinovaných asi 37 vyššie spomenutých videí, a poslal som to poštou Cookovi, ako „potvrdenku o doručení“ som dostal list od Ministerstva Zdravotníctva (Department of Health).

Ten disk som poslal v Júli 2020, takže naši politickí vodcovia a zdravotní úradníci z W.A. (zrejme West Australia) počnúc týmto časom vedeli, a teda nemôžu vyhlasovať že nie sú vinní, za implementovanie systémov, ktoré boli nesprávne a neracionálne.

Bolo by rozumné dotiahnuť do prístavu loď ktorá má na palube pravdepodobne početných pasažierov infikovaných smrteľnou chorobou? Nebolo by rozumnejšie nechať tú loď vo vonkajšom prístave a prevážať plavidlom medický personál k tým čo ho potrebujú? Nakoniec, však pasažieri ktorí neboli zasiahnutí, boli odoslaní po pristátí do karantény. Nemohli stráviť čas karantény aj na palube? Nie! To by nemalo taký istý stimul pre paniku.

Už som vyššie spomenul, že politickí vodcovia boli súčasťou podvodu. Tento výrok sa stal nekorektným po tom, keď štyria vodcovia krajín, ktoré sa odmietli zúčastniť na podvode, nečakane zomreli v tom istom roku, 2020 (Africké krajiny, ak sa dobre pamätám).

Obvykle nepozerám TV, ani si nepredplácam noviny, ale počas Veľkej Noci 2020 som zostal v bratovom dome niekoľko dní, a videl som to otrasné divadlo (the atrocious play-acting) od Teamu Správ na Channel 7 News v predstieraní paniky. Po tomto som si uvedomil, že niečo sa deje. Policajti a vojaci mali na tvárach masky kým ich brala kamera, a keď si mysleli že sa nikto na nich nepozerá, masky zmizli.

Asi v druhom týždni Júna 2020 som si zmyslel skontrolovať štatistiku úmrtí od Vlády a porovnať ju s inými rokmi. Ako prvý štát (t.j. štáty Austrálie) som kontroloval štát Victoria, keďže sa nám hovorilo, že obyvatelia Victorie umierajú v počtoch nikdy nevídaných. Bingo! Victoria, na rozdiel od iných Štátov, zaznamenáva mesačné počty úmrtí. Mali sme v tom čase 10 ½ rokov štatistiky. Keď som sa vrátil k tomu istému zdroju pre konečné čísla za Jún, 10 rokov bolo z týchto záznamov vymazaných. Bolo jasné, že niekto nechcel, aby sa úmrtia zo rok 2020 porovnávali s predchádzajúcimi rokmi. A prečo? K Decembru tie úmrtia za rok 2020 boli porovnateľné s rokom 2019. V Západnej Austrálii, rovnako ako pre ostatné štáty, sa registrujú len ročné údaje. V roku 2020 bolo o málo menej úmrtí (slightly fewer deaths) ako v roku 2019. Keďže som videl, že 90% všetkých úmrtí v Západmom Svete sú spôsobené ochorením srdca a rakovinou, nemohol byť masívny vzostup úmrtí spôsobený takzvaným Covid-19. Toto dokazuje, môj pôvodný názor, že pandémia Covid-19 bola podvod (scam, oficiálny preklad podvod, podraz).

Počas môjho života ešte nikdy nebola “vírusom” spôsobená pandémia, ktorá trvala 2 ½ rokov, dokonca čo prekonala dve letné obdobia.

Tento švindeľ (scam) bol vykonaný na to, aby poskytol muníciu pre skutočné ohrozenie, tú “killer vaccine” – zabijácku vakcínu.

Ten program “vakcíny” začal v Austrálii v treťom týždni vo Februári 2020. Odvtedy tie počty úmrtí trvale stúpali.

Ak použijem štatistiky štátu Victoria, za prvých 7 mesiacov roku 2020 vyprodukovali 23654 úmrtí.

2021 vyrobilo 23822 úmrtí, prekročenie o 168,

2022 vyrobilo 27627 úmrtí, prekročenie o 3805 za 7 mesačné obdobie.

Plných 12 mesiacov roku 2020 — 41148 vyrobených úmrtí,

2021 — 42513 produkovaných, prekročenie o 1365.

Pri skúmaní som prišiel na informácie, o ktorých si verejnosť nie je vedomá.

  • Že súpravy na testovanie Covid-19 boli v reklame na internete od 2017/18, tri roky pred údajnou existenciou Covid-19.
  • Tá Barnettova Vláda právne ošetrila Bio-security (Covid-19) Zákon z roku 2015, opäť hodne pred tým, ako bola známa existencia Covid-19.
  • Aby zamaskovali túto chybu, Vláda McGowana právne ošetrila Zákon o Bio- bezpečnosti 2016
  • Pritom žiadna legislatíva nebola potrebná, keďže Vláda Commonwealthu mala Zákon Commonwealthu o Bio-security z roku 2015.

Dôkaz o tom, že Plandémia Covid-19 nemala nič spoločné so zdravím je skutočnosť, že informácia o tom, že masky na tvári nezastavia šírenie ochorenia je všade, len nie v MSM – masových médiách. Ale aj tak, naše vlády trvajú na tom, že všetky medecínske činnosti a dopravné systémy musia splniť to, že klienti musia nosiť tie masky. A, hoci existovali spoľahlivé dôkazy, že “vakcína” spôsobuje smrť a významné poškodenia, vlády ešte stále tlačia tie „Covid-19 booster“ injekcie.

A ešte jeden dôkaz o Plandémii: Z akého iného dôvodu by sa od ľudí požadovalo aby absolvovali určitú vakcináciu aby si udržali zamestnanie, ale vakcinácia proti žiadnej inej chorobe nebola nikdy problém? Odpoveď: Táto nie-choroba – non-disease a “vakcinácia” nemá nič spoločné s dobrým zdravím.

A ešte – môj dodatok: Vrátim sa na začiatok: WHO tlačí ľudí do vakcinácie, s často smrteľnými následkami. Nemal by náš štát okamžite prerušiť s touto organizáciou všetky kontakty? To „H“ v skratke WHO totiž znamená Health – zdravie, na znižovanie počtu ľudí tam nič neukazuje. Tú „firmu“ treba okamžite zrušiť, pustila sa do činnosti, ktorá je v protiklade s jej definovaným poslaním!. A na jeseň chystá nejakú ďalšiu kampaň EÚ, pričom tie vakcíny sú v rozpore s dvomi zákonmi platnými v EÚ! Predsa už som o tom písal: Liečivo sa normálne testuje roky, a ak má nepriaznivé dopady – tak je jeho výroba/nasadenie zakázané! Ale pozor, nie smrteľné, to vôbec neprichádza do úvahy!

Vraj „bezpečné a účinné“

12.02.2023

V pôvodnom článku je podstatné video, toto je komentár k nemu od vydavateľky Gumshoe News – teda: „Comment by Dee McLachlan“. Ale mne sa zdá dobrý, tak ho prekladám. Najprv môj úvod – vysvetlenie čoho sa týka ten nadpis: Výraz „safe and effective“ hučala Západná Propaganda, pardón, Pravdovravné Médiá z oblasti naších spojencov, do ľudí v súvislosti s [...]

Zhrnutie „zápletky“ COVID/Vakcíny

20.12.2022

Takže – doteraz – tá zápletka/intriga(?) COVID/vakcíny nevyzerá pre nás nejak dobre, a ani my – tým myslím občania – v tom kontexte nevyzeráme príliš dobre, hoci ani nejako zle. Aby sme sa pokúsili to – amatérsky – zhodnotiť, urobme si akúsi „polčasovú sumarizáciu“. Aj keď je pravdepodobné, že ešte nie sme v polčase. Ale mali by sme niečo [...]

COVID bol vyrobený na zákazku

17.12.2022

Celá história je popísaná na AMG – American Media Group – v dokumente s názvom „BOMBSHELL! Official Documents prove Anthony Fauci & Bill Gates are responsible for developing the COVID Virus in a Biolab“, link je tu: https://amg-news.com/bombshell-official-documents-prove-anthony-fauci-bill-gates-are-responsible-for-developing-the-covid-virus-in-a-biolab/ Čiže preklad: [...]

Francois Fillon

Francúzsky súd potvrdil odsúdenie expremiéra Fillona v kauze sprenevery

24.04.2024 19:16

Sprenevery sa dopustil vytvorením fiktívneho pracovného miesta pre svoju manželku Penelope.

Vakcína / Očkovanie /

WHO: Očkovanie zachránilo za uplynulých 50 rokov najmenej 154 miliónov životov

24.04.2024 19:11

V priemere to za toto obdobie predstavuje šesť zachránených životov za minútu.

zuzana čaputová, spišské podhradie, tragédia, nehoda, autobus

Prezidentka Čaputová si v Starej Ľubovni uctila obete nešťastia z Podhradia

24.04.2024 18:47

V stredu navštívila i obec Zborov v okrese Bardejov.

SR Bratislava RTVS protestný pochod BAX

Progresívci sa pre schválené zmeny v RTVS oblečú do čiernej, avizujú protesty. Podľa SaS urobí vláda z RTVS dezinformačné médium

24.04.2024 17:41

Poslankyňa Zora Jaurová povedala, že upravená verzia zákona je rovnakou hrozbou, ako pôvodná verzia.