Založ si blog

Vakcíny sú len na zbohatnutie tých čo tu všetko riadia, aj epidémie

Nemecká lekárka Dr. Katrin Korb v diskusii o COVID-19, o karanténe (lockdown čiže zamknutie) a o vakcíne počas protestu organizovaného v Oldeburgu.

Nasleduje prepis jej prejavu.

Drahí spoluobčania,

Som vďačná za možnosť stáť dnes na tomto mieste. Moje meno je Katrin Korb, mám 3 deti a som lekárka tu v Oldeburgu.

Stijím tu preto, že cítim zodpovednosť za zdravie mojich rodičov, mojich detí, a moje vlastné.

Stojím tu preto, lebo som nazlostená (furious) ohľadne pokusov získať viac kontroly nad ľuďmi, tým, že sa na nich útočí strachom. Nie som si istá čo sa deje presne, ale som si istá, že to má niečo spoločné s peniazmi a mocou.

Predovšetkým rozpoznávam tento princíp. Je to princíp nášho systému zdravotnej starostlivosti! Systém, ktorý je nanešťastie vinný zo šírenia strachu za účelom zarobenia peňazí. Tento strach je na obidvoch našich stranách, mojej strane ako lekárky, ale aj mojich pacientov..

Existujú smernice ktorých sa ja musím držať, smernice (guidelines) pre rôzne zdravotné problémy. Ale kto píše tieto smernice?

Dám vám príklad: Existuje Európska smernica pre srdcové choroby. Tieto smernice koncipuje 25 rôznych autorov, z ktorých 19 je platených farmaceutickým priemyslom. Oni to volajú „poradenský honorár“.

Smernice hovoria, že musím predpisovať medikamenty ktoré majú množstvo vedľajších účinkov, ale ľudia sa po nich vôbec necítia lepšie. Toto zarába plno peňazí. Ak nekonám podľa týchto smerníc, a niečo sa stane týmto ľuďom, napríklad stav sa zhoršuje z akéhokoľvek dôvodu, budem braná za to na zodpovednosť. Takže, strach sa pestuje, tak, aby som bola nútená pracovať v rozpore so svojimi profesionálnymi názormi.

Tí chorí sa tiež boja; “ak nebudete brať tieto pilulky, budete mať srdcový infarkt”. “Potom budete ešte viac chorý”. “Počúvajte; Ja to viem, ja som to študoval.” “Nie ste dostatočne pri zmysloch, aby ste teraz myslel sám”. “Takže teraz nie je priestor o tomto diskutovať”.

Výsledkom je, že ľudia sa boja a berú tie lieky deň za dňom, týždeň za týždňom a rok za rokom, čo prináša plno peňazí. Tak sa to robí.

Od začiatku tohto corona vírusu sme boli udržovaní v akomsi šoku z tých zastrašujúcich správ. Naše vlády hovoria, že je tu nový vírus, tak strašne nebezpečný, že zomrú milióny, ak vás neochránime! “My vieme najlepšie čo je pre vás dobré, pretože my máme expertov”. Vy sa nemôžete rozhodovať sami. Na to ste príliš hlúpi. ”Musíme vás izolovať, zobrať vám vaše práva a umlčať vás tým, že vám nasadíme náhubok. Ale my to naozaj robíme pre vašu ochranu”. “My vás tak zastrašíme každý deň tými najstrašnejšími správami, že sa ani neopovážite opýtať sa sám seba, či je to vlastne v poriadku”.

Mantra úradov (authorities) je:  Len keď budeme mať vakcináciu, sa môžeme vrátiť “k normálu”.

Inými slovami, len vakcinácia nám môže vrátiť naše základné práva (fundamental rights).

Tento týždeň, Pani von den Leyen (EÚ) „vyzbierala“ (has collected) E 7.4 billion (neviem v akých to je jednotkách, ale to je asi jedno) po celom svete na vývoj a distribúciu takej vakcíny. Aj Nemecko zaplatilo E 525,000. Normálne, vývoj takej vakcinácie zaberie roky. To preto, že sa musí vykonať skúmanie bezpečnosti.

Tento nový vírus zo skupiny (family) corona bol objavený pred menej ako šiestimi mesiacmi, ale pokusy s “mRNA” sa už vykonávajú na ľuďoch. Toto je neznámy genetický materiál, ktorý sa bude vstrekovať do naších buniek. Nemusíte byť lekár, aby ste z toho dostali zlovestný pocit. Ja sa nedám zaočkovať, nedám si zaočkovať deti, a budem odporúčať aj mojím pacientom aby to nerobili!

Článok 2 Ústavy (nemeckej) NEšpecifikuje: PRÁVO NA ZDRAVIE, ale právo na fyzickú integritu. To je veľmi veľký rozdiel. Takže právo na zdravie neexistuje!

Byť chorý je súčasťou ľudského života, ale nikto by nám nemal fyzicky ublížiť, dokonca s nejakou pochybnou vakcínou.

My sme tí, čo za to platia. Už teraz platíme za vedecký a spoločenský dopad tých karantén (lockdowns).  NAŠE DANE sa míňajú na toto.   A nejaká vakcína (a vaccine) musí byť financovaná z naších daní!  Už teraz je to E 525 milión z Nemeckých daní, a toto je len začiatok. Pýta sa nás niekto či to chceme urobiť?  Pýta sa nás niekto či chceme platiť za tie Karantény (Lockdowns)? NIE!

Všetky tieto peniaze, dane ktoré sme zaplatili, my chceme, aby sa míňali na iné veci. Na dobré vzdelanie pre naše deti, na vývoj nových technológií pre ochranu prostredia, na slušné platy pre zamestnancov v našich „nevyhnutne potrebných“ (vital) profesiách. Na imigráciu ľudí, ktorí unikajú pred vojnami. Na šport, kultúru, atď. atď. … Tento zoznam je nekonečný. Skrátka, na veci, ktoré uzdravujú a udržujú ľudí zdravých. Ale zarobiť sa týmto žiadne peniaze nedajú.

Sme v kríze. Aká je cesta z tejto krízy?

Víťazstvo nad strachom je cestou z tejto krízy.

Ľudia ktorí môžu za seba rozmýšľať, sú kreatívni. Berú zodpovednosť za seba pracujúc na svojom vlastnom zdraví, a zdraví náško sveta.

Ľudia, ktorí sú pozitívni, ktorí majú priateľov, ktorí sa radujú zo života, neochorejú ľahko.

A ak ochorejú, nakoniec sa spoja so smrťou.

Vedia, že život na tomto svete niekedy skončí a sú s tým zmierení.

Tento typ ľudí nemôžete zastrašiť.

Nad týmito ľuďmi nemáte žiadnu moc.

Toto telo je len vypožičané a jedného dňa ho budem musieť vrátiť.

Ale pokiaľ v tom tele žijem, pokiaľ cítim, myslím a konám, bude to MOJE telo! Ja som zaň zodpovedná a nikto iný. MOJE TELO, s ktorým zachádzam spôsobom, ktorý ja považujem za správny.

Netúžim vrátiť sa do starého normálneho. Ja si želám nové lepšie normálne. So slobodnými a nezávislými (self-determined) ľuďmi, ktorí sú zodpovední sami za seba. Verím, že mnohí z nás sme tu spolu s tým istým želaním.

To mi dáva nádej a ja vám ďakujem.

Zdroj: Global Research, Dr. Katrin Korb

Moja záverečná poznámka. Považujem za kľúčovú poslednú vetu jedného odstavca: „Ale zarobiť sa týmto žiadne peniaze nedajú.“ A celý vývoj a vypustenie vírusu, a následne nasadenie vakcinácie je o tom – určitá mafia (sústredená okolo WHO) dostane miliardy dolárov. Stačí si uvedomiť časový postup popísaný v tomto blogu, resp. jeho origináli na Global Research.

 

Vraj „bezpečné a účinné“

12.02.2023

V pôvodnom článku je podstatné video, toto je komentár k nemu od vydavateľky Gumshoe News – teda: „Comment by Dee McLachlan“. Ale mne sa zdá dobrý, tak ho prekladám. Najprv môj úvod – vysvetlenie čoho sa týka ten nadpis: Výraz „safe and effective“ hučala Západná Propaganda, pardón, Pravdovravné Médiá z oblasti naších spojencov, do ľudí v súvislosti s [...]

Zhrnutie „zápletky“ COVID/Vakcíny

20.12.2022

Takže – doteraz – tá zápletka/intriga(?) COVID/vakcíny nevyzerá pre nás nejak dobre, a ani my – tým myslím občania – v tom kontexte nevyzeráme príliš dobre, hoci ani nejako zle. Aby sme sa pokúsili to – amatérsky – zhodnotiť, urobme si akúsi „polčasovú sumarizáciu“. Aj keď je pravdepodobné, že ešte nie sme v polčase. Ale mali by sme niečo [...]

COVID bol vyrobený na zákazku

17.12.2022

Celá história je popísaná na AMG – American Media Group – v dokumente s názvom „BOMBSHELL! Official Documents prove Anthony Fauci & Bill Gates are responsible for developing the COVID Virus in a Biolab“, link je tu: https://amg-news.com/bombshell-official-documents-prove-anthony-fauci-bill-gates-are-responsible-for-developing-the-covid-virus-in-a-biolab/ Čiže preklad: [...]

putin, kim

Putin podal Kimovi pomocnú ruku: Zablokoval dohľad OSN nad sankciami voči KĽDR

28.03.2024 22:10

Kroky Ruska podľa hovorcu amerického ministerstva zahraničných vecí Matthewa Millera "cynicky oslabujú" medzinárodný mier

Juraj Blanár

Blanár: Vstup do NATO bol významný krok, potvrdzujúci váhu aj dnes

28.03.2024 21:53

Aliancia je predovšetkým obranná a mierová organizácia, zdôraznil minister.

Izrael Palestína Hamas Vojna humanitárna pomoc

Súdny dvor nariadil Izraelu, aby nebránil humanitárnej pomoci smerujúcej do Gazy

28.03.2024 21:38

Hlavný súdny orgán OSN reagoval na podnety Juhoafrickej republiky. Tá obvinila Izrael z genocídy.

Tragická nehoda slovenského autobusu v Chorvátsku.

Autobus v JAR sa zrútil z mosta, zahynulo 45 cestujúcich

28.03.2024 21:15

Nehodu prežilo len osemročné dieťa, ktoré záchranári previezli s vážnymi zraneniami do nemocnice.